Kompanija Karlsberg Srbija proslavila je sa svojim potrošačima, zaposlenima i lokalnom zajednicom 10 godina uspešnog poslovanja u Srbiji, tokom kojih je uložila više od 170 miliona evra u poboljšanje kvaliteta i unapređenje celokupnog poslovanja na srpskom tržištu.
Više od 600 ljudi, koji su posetili pivaru u Čelarevu, imalo je priliku da se upozna sa procesom proizvodnje, načinom serviranja i služenja piva, ali i da proba svoj omiljeni napitak, saopštila je kompanija Karlsberg Srbija.
Jubilej kompanije obeležen je u okviru manifestacije “Dani Čelareva”, koju je uz podršku ove kompanije organizovala lokalna zajednica.
Pored obilaska jedne od najmodernijih pivara u Srbiji, brojni ljubitelji piva iz Beograda, Novog Sada i Bačke Palanke mogli su da obiđu velelepni dvorac Dunđerski i jedinstveni Muzej piva, kao i da uživaju u bogatom festivalskom programu i pravoj slavljeničkoj atmosferi u Čelarevu.
Od svog dolaska u Srbiju, kompanija Karlsberg jedan je od najvećih partnera lokalne zajednice u kojoj posluje, a ove godine pivara Čelarevo investirala je u veoma značajne projekte za lokalnu zajednicu, kao što su bunari i bolji sistem kanalizacije, dok je pre dve nedelje, zahvaljujući finansiranju Karlsberga za sve meštane otvoren košarkaški teren, koji je više decenija bio u lošem stanju.
Pored toga, kompanija je ove godine nastavila podršku lokalnom fudbalskom klubu ČSK, ženskom košarkaškom klubu, kao i muškom i ženskom stonoteniskom klubu.
Tanjug