Kampanja “Popisa poljoprivrede 2012” u finalu “EEA”
Javna kampanja “Svaki popis daje opis! Učestvuj u popisu poljoprivrede 2012!” koju je tokom 2012/13. godine realizovala agencija “Blumen Group” sa Republičkim zavodom za statistiku, nalazi se u finalu za još jedno prestižno međunarodno priznanje – “European Excellence Awards 2013”, saopšteno je iz firme “Blumen Group”.
Od 1.500 pristiglih prijava u 60 kategorija, stručni tridesetočlani žiri je kampanju agencije “Blumen Group” uvrstio među finaliste u kategoriji nacionalne i regionalne kampanje, zajedno sa projektima kolega iz Bugarske, Rumunije, Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine. Priznanje “European Excellence Awards” ustanovio je evropski magazin za korporativne komunikacije i odnose sa javnošću “Communication Director” 2007. godine kao priznanje za izuzetan doprinos upravo u oblasti komunikacija i odnosa sa javnošću u Evropi.
“Communication Director” magazin, takođe, je i partner najveće mreže evropskih komunikatora European Association of Communication Directors (EACD), sa sedištem u Briselu.
Kako je navedeno u saopštenju, kampanja “Popisa poljoprivrede” do sada je dobila veliki broj priznanja kako u zemlji tako i u inostranstvu. U 2012. godini kampanja je dobila sledeće nagrade: nagrada UEPS-a u kategoriji “Društveno odgovorne PR kampanje” i priznanje “Snaga kreativnosti” za najbolji slogan “Svaki popis daje opis”, a u 2013. godini kampanja “Popisa poljoprivrede” ušla je finale prestižnog međunarodnog priznanja “Sabre Awards” i osvojila Sabre Awards Awards Certificate of Exxellence” za region Balkana, a sada se nalazi i u finalu “European Excellence Awards”.
ekapija