dm, najveći lanac drogerija u Evropi , koji u Srbiji posluje sa prodajnom mrežom od 93 prodajna objekta u 25 gradova i više od 850 zaposlenih, slavi jubilej – petnaestu godinu rada u našoj zemlji, saopšteno je iz dm Srbija
Tokom godina, bez obzira na menjanje tržišnih uslova, fokus lanca dm, kako se navodi, uvek je ostao na čoveku i na uvažavanju individualnosti, što pokazuju kompanijski slogan “Tu sam čovek, tu kupujem”, ali i poslovni rezultati – u protekloj poslovnoj godini, kompanija je u Srbiji ostvarila rekordan promet od 10,9 milijardi dinara uz više od 12 miliona obavljenih kupovina.
– Velike brojke su u poslovnom svetu razlog za slavlje, ali ih u godini jubileja dm posmatra i kao još jedan stimulans da nastavi politiku odgovornosti prema kupcima, zaposlenima i zajednici u kojoj posluje – kaže Vesna Stojanović, direktorka dm drogerie markt Srbije i Makedonije.
– Najiskrenije se radujemo svakom dobrom poslovnom rezultatu, zato što on znači da možemo da nastavimo sa praksama poput isplate 14 plata u toku godine. U 2019. godini, koja je za nas posebna, zadovoljstvo nam je što smo bili u mogućnosti da svim zaposlenima isplatimo jubilarni petnaesti honorar srazmerno godinama radnog staža u dm-u, pa i do iznosa pune plate za zaposlene koji su sa nama već 15 godina – dodaje ona.
dm – jedan od inicijatora uvođenja dualnog obrazovanja
Kao kompanija koja brine o razvoju lokalne zajednice u kojoj posluje, stoji u saopštenju, dm je jedan od inicijatora uvođenja dualnog obrazovanja u Srbiji, procesa koji kompanija aktivno razvija od 2016. sa Privrednom komorom Srbije, trgovačkim školama širom zemlje i drugim kompanijama učesnicama projekta. Osim 25 učenika koji su na praksi u dm drogerijama širom Srbije, od septembra 2018. godine kompanija je podržala uvođenje ovog modela obrazovanja i u svoj sektor logistike.
“dm inkubator” za inovativne srpske proizvode
Društveno odgovorno poslovanje dm u Srbiji sprovodi i kroz različite inicijative i aktivnosti. Kao podršku domaćim proizvođačima, dm je pokrenuo projekat “dm inkubator”, u saradnji sa RAS-om, USAID-om i udruženjem Serbia Organica. Domaćim proizvođačima “dm inkubator” pomaže da dodatno razviju i unaprede inovativne srpske proizvode, i plasiraju ih na domaće tržište kroz lanac dm prodavnica, a potencijalno predstave i na drugim evropskim tržištima.
Kompanija dm će, takođe, u okviru program lojalnosti dm babybonus, sa partnerima u ovoj poslovnoj godini svakoj prijavljenoj novorođenoj bebi darivati paket dobrodošlice, a njihova ukupna vrednost premašiće 38 miliona dinara.
Isto tako, kroz podršku već poznatoj akciji “Čepom do osmeha”, koja pomaže deci sa invaliditetom i smetnjama u razvoju, u dm drogerijama je do sada sakupljeno više od 30 tona čepova.
Sa ciljem očuvanja i zaštite kičmenog stuba prilikom obavljanja fizički zahtevnog posla, podrške i savetovanja o vođenju zdravog života, pokrenut je i projekat Ambasadori zdravlja za zaposlene u drogerijama i Distributivnom centru kompanije.
Oplemeni život
Već devet godina traje i inicijativa Oplemeni život, u okviru koje dm poklanja jedan slobodan dan za dobrovoljno angažovanje u društveno odgovornim i ekološkim projektima.
Zaposleni kompanije dm Srbija ove godine će prvi put uživati i u Porodičnom danu – prilici za druženje u prirodi, sa svojim najdražima i kolegama. Oni će se oprobati u brojnim sportskim aktivnostima, kao i drugim sadržajima na otvorenom, koji će ih dodatno zbližiti van radnog prostora, zaključuje se u saopštenju kompanije.
agronews