Događaj Dan dobavljača na kome su se predstavnici kompanije Lidl Srbija susreli sa potencijalnim domaćim dobavljačima voća i povrća predstavlja početni korak za ostvarivanje moguće saradnje, a u narednim mesecima se očekuju konkretni rezultati sastanka
U okviru Dana Dobavljača Privredne komore Srbije predstavnici kompanije Lidl Srbija susreli su se sa potencijalnim domaćim dobavljačima voća i povrća koji ispunjavaju međunarodne standarde kvaliteta. Proizvođači i distributeri imali su prilike da se upoznaju sa mogućnostima, standardima kvaliteta i procesom selekcije kojima će se Lidl Srbija rukovoditi prilikom izbora dobavljača.
Otvarajući skup, Veljko Jovanović, direktor Sektora za poljoprivredu PKS, istakao je da je današnji događaj prilika da proizvođači i distributeri voća i povrća saznaju više o potrebama Lidla i načinu na koji mogu postati njihovi dobavljači. “Ovo je tek prvi korak u komunikaciji, a nadamo se da će rezultirati konkretnim poslovima. Dani dobavljača predstavljaju redovnu aktivnost Privredne komore Srbije, a u narednom periodu PKS će kreirati digitalne alate koji će olakšati povezivanje dobavljača i trgovaca. Trgovci predstavljaju most između proizvođača i krajnjih kupaca”, rekao je Jovanović.
Najbolji odnos kvaliteta i cene
U svim zemljama u kojima posluje, Lidl je prepoznat od strane kupaca po ponudi koju odlikuje najbolji odnos kvaliteta i cene, što će biti koncept kojim će nastupiti i u Srbiji.
“Kako bismo osigurali visok kvalitet i svežinu proizvoda u svakoj kategoriji, pa tako i kod voća i povrća, puno pažnje posvećujemo izboru dobavljača. Zbog toga nam je izuzetno važno što smo danas dobili priliku da započnemo direktnu komunikaciju sa domaćim dobavljačima koji će biti naši potencijalni partneri “, istakao je Daniel Petrovečki, direktor nabavke Lidl Srbija.
Direktni razgovori
U nastavku dana dobavljači su imali priliku da u direktnim razgovorima sa predstavnicama Lidla predstave svoj asortiman i postave sva dodatna pitanja. Događaj predstavlja početni korak za ostvarivanje moguće saradnje, a u narednim mesecima se očekuju konkretni rezultati sastanka.
Lidl je deo Schwarz grupe sa sedištem u Nekarsulmu (Nemačka) i najveći je diskontni trgovinski lanac u Evropi sa tendencijom dinamičnog rasta. Lidl postoji u 30, a operativan je u 27 zemalja Evrope i u Sjedinjenim Američkim Državama. Lidl u Srbiji trenutno intenzivno radi na izgradnji prodavnica i uspostavljanju organizacione strukture koja će otvoriti prve Lidl prodavnice u 2018. godini.
agronews