Trgovinski lanac Lidl odlučio je da preduzme mere kako bi promovisao zdraviju ishranu, posebno kod dece.
Lidl će, naime, iz svojih 600 prodavnica ukloniti sve one grickalice i slatkiše koji najviše mame najmlađe. No, ne brinite, samo s kasa.
Ova inicijativa vođena je praksom mališana koji imaju običaj da na kasi, dok čekaju u redu, uzimaju brdo grickalica i slatkiša. Kako bi doskočio toj lošoj praksi, Lidl u svoje trgovine uvodi red.
S blagajne miče sve one primamljive stvari i zamenjuje ih zdravijom alternativom hranom, orašastim plodovima i sušenim voćem.
Ovaj popularni lanac će na taj način dati svoj udeo u borbi protiv gojaznosti dece i podstaći roditelje da istraju u pokušaju zdravije ishrane najmlađih. U današnje vreme sve se teže nose s tim problemom, jer su čokoladice i slatkiši svuda.
Na ovaj se (ne)popularan potez Lidl odlučio nakon što je najnovije istraživanje koje je sprovedeno u Velikoj Britaniji pokazalo da će pola miliona Britanaca do 2050. godine biti gojazno.
Direktor britanskog Lidla rekao je da će Lidl biti prvi lanac koji će uvesti potpunu zabranu prodaje nezdravih grickalica na pultovima oko kasa.
– ‘Naš cilj nije samo širenje svesti o uravnoteženoj ishrani i zdravom načinu života, nego da našim kupcima omogućimo lakše sprovođenje istog u praksi. Znamo kako je to teško, pa na ovaj način samo želimo da olakšamo roditeljima – objasnio je svoje namere direktor Lidla u Britaniji.
Lidl će, naime, iz svojih 600 prodavnica ukloniti sve one grickalice i slatkiše koji najviše mame najmlađe. No, ne brinite, samo s kasa.
Ova inicijativa vođena je praksom mališana koji imaju običaj da na kasi, dok čekaju u redu, uzimaju brdo grickalica i slatkiša. Kako bi doskočio toj lošoj praksi, Lidl u svoje trgovine uvodi red.
S blagajne miče sve one primamljive stvari i zamenjuje ih zdravijom alternativom hranom, orašastim plodovima i sušenim voćem.
Ovaj popularni lanac će na taj način dati svoj udeo u borbi protiv gojaznosti dece i podstaći roditelje da istraju u pokušaju zdravije ishrane najmlađih. U današnje vreme sve se teže nose s tim problemom, jer su čokoladice i slatkiši svuda.
Na ovaj se (ne)popularan potez Lidl odlučio nakon što je najnovije istraživanje koje je sprovedeno u Velikoj Britaniji pokazalo da će pola miliona Britanaca do 2050. godine biti gojazno.
Direktor britanskog Lidla rekao je da će Lidl biti prvi lanac koji će uvesti potpunu zabranu prodaje nezdravih grickalica na pultovima oko kasa.
– ‘Naš cilj nije samo širenje svesti o uravnoteženoj ishrani i zdravom načinu života, nego da našim kupcima omogućimo lakše sprovođenje istog u praksi. Znamo kako je to teško, pa na ovaj način samo želimo da olakšamo roditeljima – objasnio je svoje namere direktor Lidla u Britaniji.
danas.hr