Mondelez International objavio je prvi izveštaj o napretku programa održivog razvoja ”Cocoa-Life“, koji ističe veliki uticaj programa u šest zemalja u kojima se uzgaja kakao, a to su Gana, Obala Slonovace, Indonezija, Dominikanska Republika, Indija i Brazil, navodi se u saopštenju ove kompanije. Od početka programa 2012. do kraja 2015. u ”Cocoa Life“ program je uključeno 76.700 farmera u preko 795 zajednica, uspostavljajuci snažne temelje i okvir delovanja programa.
Izveštaj obezbeđuje podatke iz prve evaluacije uticaja programa u Gani, gde je ”Cocoa Life“ počeo kao Cadbury Cocoa partnerstvo. Prvi rezultati pokazuju da su se prihodi ”Cocoa Life“ farmera utrostučili od 2009, odnosno porasli su 49 procenata više nego u kontrolnim zajednicama, a prinos kakaa porastao je za 37 procenata. Izveštaj je takođe uključio podatke iz procene potreba pet oblasti u Obali Slonovače gde je ”Cocoa Life“ pokrenut i osnovnu procenu u Indoneziji, koja indentifikuje ključne oblasti koje će biti merene u cilju unapređenja.
”Ovaj izveštaj o napretku objedinjuje iskustva ljudi iz svih oblasti gde se uzgaja kakao i ukazuje na to kako program sarađuje sa lokalnim vladama, našim dobavljačima i partnerima u cilju izgradnje trajne promene na terenu“, kaže Cathy Pieters, direktorka programa ”Cocoa Life“. Cocoa Life intergiše rad svih zainteresovanih strana da bi dostigao zajedničke ciljeve na način koji je relevantan i skrojen prema Cocoa Life poljoprivrednim zajednicama širom sveta.
Kao najveća svetska kompanija u oblasti proizvodnje čokolade i kao kupac kakaa, Mondelez International je posvećen obezbeđivanju održivog lanca nabavke kakaa. Danas, kompanija nabavlja 21% kakaa iz održivih izvora i brendovi kao što su Côte d’Or i Marabou na pakovanju sadrže ”Cocoa Life“ logo. ”Cocoa Life“ je dugoročna investicija od 400 miliona dolara koja za cilj ima da osnaži 200.000 farmera i da dopre do 1.000.000 članova zajednice do 2022. godine.
“Ponosan sam na naš Cocoa Life program, na transformišući uticaj koji imamo na lanac nabavke kakaa i na zajednice od kojih nabavljemo kakao, što se može videti iz ovog izveštaja”, kaže César Melo, globalni predsednik za kategoriju čokolade, Mondelez International. “Cocoa Life povezuje početak i kraj lanca nabavke kakaa tako da su farmeri u prilici da vide kako njihov kakao usev doprinosi proizvodnji čokolade u kojoj svi uživamo. Kako Cocoa Life raste i širi svoj uticaj, mi ćemo nastaviti da budemo transparentni u vezi sa načinima merenja uspeha i ključnim stvarima koje smo naučili i da delimo vesti o napretku na putu ka ostvarenju naših ciljeva“, dodaje Melo.
”Cocoa Life“ je deo inicijative Mondelez International – ”The Call For Weel-being“, poziva na akciju koji za fokus ima četiri oblasti koje su od ključnog značaja za dobrobit planete i na koje kompanija može da ima najveći uticaj, a to su: održivost, blagostanje, društvo i bezbednost.
Za ceo izveštaj o napreku programa, posetite:
O ”Cocoa Life“ programu
”Cocoa Life“ ima za cilj da dopre do više od 200.000 farmera širom šest zemalja u kojima se kakao uzgaja i da na pozitivan način utiče na više od 1.000.000 ljudi. Krajnji cilj kompanije Mondelez International je da ukupan izvor kakaa, koji koristi u proizvodnji, bude iz održivih izvora, uglavnom uz pomoć ovog programa. Radeći kroz partnerstvo sa farmerima, nevladinim organizacijama, dobavljačima i vladinim institucijama, ”Cocao Life“ odgovara na ”The Call for Well-being“ sa ciljem da se svi ujedine u razvoju novih pristupa koji mogu da imaju pozitivan uticaj na planetu i na ljude na njoj. ”The Call For Well-being“ za fokus ima četiri oblasti koje su od ključnog značaja za dobrobit planete i na koje kompanija može da ima najveći uticaj a to su održivost, blagostanje, društvo i bezbednost. Pratite napredak na www.cocoalife.org/progress.
O kompaniji Mondelez
Mondelez International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) je moćni globalni proizvođač konditorskih proizvoda, čiji su prihodi u 2015. godini iznosili oko 30 milijardi dolara. Budući da pruža ukusne trenutke zadovoljstva u 165 država, Mondelez International je svetski lider u proizvodnji čokolade, keksova, guma za žvakanje, bombona i praškastih napitaka, sa brendovima vrednim milijarde dolara, kao što su čokolade Milka, Cadbury, Cadbury Dairy Milk i keksovi Oreo, LU i Nabisco i i guma za žvakanje Trident. Mondelez International s ponosom naglašava da je uključen u svetske berzanske indekse Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 i Dow Jones Sustainability Index. Više o kompaniji na www.mondelezinternational.com i www.facebook.com/mondelezinternational.
agronews