”Naši smo“ je projekat koji je pokrenuo domaći trgovinski lanac Persu, jedan od osnivača trgovinskog klastera ”Domaći trgovinski lanac“, i pozvao sve zainteresovane lokalne proizvođače na saradnju. Za sve zainteresovane proizvođače kreiran je sajt www.nasenamavredno.rs za prijavu
Cilj ovog projekta je da dodatno osnaži, motiviše i podstakne lokalni razvoj i podrži lokalne proizvođače, a ujedno kupcima ponudi sveže i domaće proizvode u preko 140 maloprodajnih objekata širom Vojvodine.
PerSu je jedan od osnivača i članova trgovinskog klastera ”Domaći trgovinski lanac“ (DTL), što omogućava plasman robe proizvođača, budućih saradnika, u 600 maloprodajnih objekata širom Srbije. Dobrobit lokalnih sredina u kojima posluje kompanija je osnovni cilj, kaže direktor i suvlasnik marketa Darko Bjeloglav, i to kroz razvoj sopstvene savremene maloprodaje i dostupnost domaćih, lokalnih proizvoda iza kojih stoji jedinstveno poreklo, tradicija, kvalitet, recepture.
”Želimo našim potrošačima, u svim mestima gde smo prisutni, da učinimo ovakve proizvode dostupnim, a proizvođačima, našim budućim partnerima olakšamo plasman i uslove poslovanja. Bilo da je u pitanju lokalni proizvođač sa manjom ili srednjom proizvodnjom, porodičnim biznisom ili pak ambiciozni pojedinci sa novim idejama i željom za pokretanjem domaće proizvodnje, mi želimo da im olakšamo put i omogućimo što lakši i jednostavniji proces prodaje proizvoda“, kaže Bjeloglav.
Prvi ugovor i to sa mlekarom ”Mokrin – mlek“
U okviru projekta ”Naši smo“ Persu je potpisao i prvi ugovor i to sa mlekarom ”Mokrin – mlek“. Vlasnica porodične mlekare „Mokrin – mlek“ Bojka Plavšić smatra da ovakav projekat može da ohrabri proizvođače jer uz relaksirane uslove saradnje pruža mogućnost plasmana robe.
”Ovaj način saradnje će nam omogućiti da naša roba stiže do većeg broja kupaca. Možemo da se posvetimo unapređenju proizvodnje i nećemo gubiti vreme oko organizovanja prodaje. Verujem da će nam to omogućiti da dalje unapredimo naš porodični posao“, kaže Plavšić i dodaje da će kroz ovaj model saradnje olakšice imati i dobavljači sirovina za mlekaru.
”U odnosu na prošlu godinu zabeležen je rast prometa od deset odsto, kao i rast broja zaposlenih u kompaniji”, kaže suvlasnik kompanije Dragoljub Bjeloglav. Uvećan je i fond za zarade, a ono što posebno raduje je porast broja porodilja koje rade u kompaniji i to za petnaest odsto za godinu dana, a to govori o sigurnosti naših zaposlenih, smatra Bjeloglav.