Beogradski “Salon Vina” otvoren je danas u hotelu “Hyatt Regency” pod sloganom “Vajn meč” i tokom dva dana na njemu će biti predstavljeno oko 500 različitih vina iz 64 vinarije iz Srbije, Hrvatske, Italije i drugih zemalja.
Na ovogodišenjm salonu vina, 11. po redu, biće održano i 50 pratećih događaja, kao što su specijalne degustacije za profesionalne kupce, ekskluzivne degustacije za privatne kupce, master Clas s degustacije za edukovane ljubitelje vina, edukativne degustacije za nove generacije i premijerne degustacije novih vina.
Na salonu je predstavljena i gastronomska ponuda sireva, maslina, suhomesnatih proizvoda i maslinovog ulja.
Organizator je naveo da je salon ove godine konceptualno i programski fokusiran ka progresivnim ljubiteljima vina, odnosno ka potrošačima kojima vino nije samo deo životnog stila, nego i način života, jer žele da o njemu uče, da unapređuju svoje znanje, da putuju i otkrivaju nova vina i nova podneblja, kao i da budu otvoreni prema novim stilovima, pravcima i idejama.
Izvršni organizator Salona je agencija “InVino”, a programski organizator WineMatć – grupacija koja okuplja domaće i strane proizvođače, uvoznike i distributere vina i hrane, kao i kompanije i pojedince iz oblasti ugostiteljstva, medija i marketinga, sa osnovnom idejom da unapređuje i promoviše autentične proizvode visokog kvaliteta.
Tanjug