Informacioni sistem Agroklub predstavio je danas u Novom Sadu svoj novi proizvod namenjen promociji poljoprivrednog proizvoda na internetu na domenu www.aweb.rs
“Najveći dosadašnji interes za ovakvim Internet stranicama prepoznali smo kod manjih proizvođača vina, rakije, meda, ulja, domaćih trajnih delikatesa, koji nemaju mogućnost velikog ulaganja u sopstvenu stranicu”, izjavila je Verica Matić iz sektora marketinga Agrokluba.
Upravo njima je, kako dodaje, namenjen ovaj proizvod “kako bi svi oni došli do novih kupaca svojih proizvoda putem interneta”.
Prema njenim rečima, 70 odsto Srba je danas onlajn, i to je prilika koju naši poljoprivredni proizvođači moraju da iskoriste.
“Prodaja na kućnom pragu često ne ostvaruje dovoljne prodajne efekte, posebno onih koji žele da šire svoju proizvodnju. Na ovaj način svom proizvodu otvaraju vrata šireg tržišta”, rekla je Matić.
Korisnici ove usluge sada na jednom mestu mogu da iskorače u svet interneta bez prepreke investiranja ili tehničkog znanja izrade stranica. aWEB korisnici imaju potpunu tehničku i savetodavnu podršku u digitalnom marketingu njihovih proizvoda.
“Na aWEB Internet stranice možemo da gledamo kao na ulaznicu farmerima u svet interneta. Stranice su optimizovane za pretraživače, a sadrže i dodatne opcije poput integracije elemenata popularnih društvenih mreža”, konstatuju razvojni inženjeri Agrokluba.
Uz osnovnu uslugu kreiranja stranica, kroz ovaj model moguće je realizovati i dodatne promotivne aktivnosti na internetu kroz društvene mreže i informacioni sistem Agroklub, a sve počinje samo jednim klikom miša.
“Najveća prednost ovih stranica je odnos uloženo-dobijeno, jer osnovna Internet stranica košta samo 7.000 dinara godišnje. Više od 10 godina bavimo se izradom Internet stranica i na ovaj način želimo da srušimo barijere koje poljoprivredni proizvod odvaja od kupca na internetu”, kaže Vedran Stapić, suvlasnik firme.
“Domaći proizvod mora ozbiljnije da shvati marketing, inače će izgubiti poziciju na tržištu”, poručio je Stapić.
Tanjug