Poljoprivredi odeljak DowDuPont, koji je formiran 2017. godine spajanjem kompanija Dow AgroSciences, DuPont Crop Protection i DuPont Pioneer, objavio je novo ime poljoprivredne kompanije – Corteva Agriscience što je izvedeno iz kombinacije reči koje označavaju “srce” i “prirodu”
Na Ribarskom ostrvu u restoranu “Ribarac”, poljoprivredni ogranak DowDuPont™, koji je formiran 2017. godine spajanjem kompanija Dow AgroSciences, DuPont Crop Protection i DuPont Pioneer, objavio je novo ime poljoprivredne kompanije. U drugom kvartalu 2019. godine, poljoprivredni ogranak će se odvojiti u nezavisnu poljoprivrednu kompaniju koja će postati Corteva Agriscience.
Direktor kompanije Siniša Đurić tom prilikom je rekao da će kompanija Corteva Agriscience imati neke od najtalentovanijih, tehnoloških, inovativnih mogućnosti, kao i mogućnosti za istraživanje i razvoj koje će joj omogućiti da transformiše prehrambeni sistem u cilju proizvodnje sigurne ponude zdrave hrane. On je naglasio da je fokus kompanije da poljoprivredni proizvođači budu najbolji partner kao i Corteva njima.
“Osnovne vrednosti naše kompanije biće sinergija sve tri ranije i želja da poboljšamo život svih nas, naših farmera, da budemo lideri u prodaji semena, pesticida, novim tehnologijama. Uspeh kupaca je i naš uspeh”, rekao je Đurić.
Noviteti kod hibrida semena kukuruza i uljane repice
Corteva Agriscience spaja Dupont Crop Protection, Dupont Pioneer i Dow AgroSciences u cilju stvaranja kompanije koja će uticati na oblikovanje tržišta, samostalne poljoprivredne kompanije sa vodećim pozicijama u oblastima tehnologije semena, zaštite bilja i digitalne poljoprivrede. Za iduću godinu najavili su par novina kod hibrida semena kukuruza, srednje rane grupe zrenja, tu su novine kada je u pitanju i uljana repica. Da bi odgovorili zahtevima problematike tržišta najavljeni su noviteti u segmentu zaštite bilja.
Brend Corteva Agrisicence neće u potpunosti početi sa poslovanjem dok se ne odvoji u junu 2019. godine. Do tada će se fokusirati na intenzivnim internim i terenskim komunikacijama. Kupci ostaju glavni prioritet i posvećeni su tome da ovaj prelaz učine što je bolje moguće.
agronews