Kompanija Desing predstavila je u utorak, 29. decembra, nove, visoko kvalitetne proizvode od oblačinske višnje koji su rezultat zajedničkog rada Centra za razvoj inovativnih proizvoda od oblačinske višnje sa šest proizvođača hrane
Tokom 2020. godine, Centar je uz podršku USAID-ovog Projekta za konkurentnu privredu, radio na razvoju i promociji novih proizvoda od ovog voća, navedeno je u saopštenju.
– Oblačinska višnja je čuvena po jedinstvenoj ravnoteži slatkog i kiselog ukusa. Doprinosi blagostanju ljudskog organizma zahvaljujući hranljivim materijama koje sadrži, a korišćenjem novih tehnologija pomogli smo domaćim proizvođačima da stvore kvalitetnije i bezbednije proizvode za savremene kupce. Žig Oblačinske višnje, koji se nalazi na ambalaži, je garancija da su korišćeni samo najkvalitetniji sastojci – istakla je Marija Tomić, direktor marketinga Desing Taste Centra.
Razvijeno je više od 20 novih proizvoda među kojima su i kandirana oblačinska višnja u sirupu, čokolade i dražeje sa liofilizovanom višnjom, granola mešavina od oblačinske višnje, jogurt sa oblačinskom višnjom i žitaricama, 100% voćni sok od oblačinske višnje i jabuke.
Kompanije Cold Pressok, Art Ival, Amaks – Jo.to.Go, Zdravo Produkt, Dolovac Organic i Puratos, su nakon uspešne internacionalne premijere tokom Food Ingredients 2020 sajma i FMCG Retail konferencije, sada u prilici da predstave svoje proizvode domaćim potrošačima.
U toku su pregovori sa maloprodajnim lancima i prodavnicama visokokvalitetne hrane, nakon čega će ovi proizvodi biti dostupni na domaćem tržištu.
– U novu 2021. ulazimo sa velikim očekivanjima da će još “jedna višnjica na torti” biti i promocija Oblačinska preliva za sladoled koju ćemo realizovati, na tržištu Srbije, Bugarske i Slovenije, sa vodećim svetskim lancem restorana brze usluge – poručio je Miodrag Tomić, direktor i vlasnik kompanije Desing.
agronews