Prvi dm inkubator počeće sa radom 1. februara, a šansu da unapredi poslovanje i svoje proizvode dalje razvija i predstavi na policama najvećeg drogerijskog lanca u Evropi dobilo je 20 kompanija iz segmenta hrane i kozmetike za negu i lepotu
Od ukupno 704 prijavljena proizvoda u okviru javnog konkursa, stručna komisija donela je odluku da 51 proizvod iz segmenta prehrane i kozmetike budu deo dm inkubatora. Ovaj projekat organizovan je u partnerstvu kompanije dm drogerie-markt sa USAID Projektom za konkurentnu privredu, Razvojnom agencijom Srbije (RAS), Nacionalnim udruženjem za razvoj organske proizvodnje Serbia Organica i Fakultetom primenjenih umetnosti.
”Ponosni smo što je prvi dm inkubator izazvao veliko interesovanje domaćih proizvođača koji su prepoznali njegov sveobuhvatni i integrisani pristup. Polaznicima inkubatora koji nakon tromesečne obuke prođu finalnu selekciju, dm će obezbediti marketinšku podršku koju uživaju proizvodi naše privatne robne marke, kao i mesto na policama u preko 90 dm drogerija širom Srbije “, istakao je Radoje Krajišnik, koordinator projekta i menadžer asortimana, dm Srbija.
Podrška tehnologa i dizajnera
Kroz tehnološku podršku stručnjaka u segmentu prehrane i kozmetike, stručnu pomoć menadžera asortimana iz dm-a i rad na polju redizajna i dizajna pakovanja, projekat dm inkubator pružiće sva potrebna znanja i resurse odabranim malim i srednjim kompanijama sa značajnim potencijalom rasta.
”USAID Projekat za konkurentnu privredu podržava dm inkubator zato što je to jedinstveni program saradnje između privatnog i javnog sektora i obrazovne institucije na razvoju prehrambenih proizvoda visoke vrednosti. Takođe, potencijal razvoja ovakvih inkubatora kao biznis modela za podršku startapovima i malim i srednjim preduzećima, kao i većeg uključivanja mladih u prehrambenu industriju je ogroman“, izjavio je Aleksandar Pavlović, direktor USAID Projekta za konkurentnu privredu.
”Kao jedan od nosilaca aktivnosti usmerenih ka podršci pirvrednom razvoju, smatramo izuzetno značajnim činjenicu da je jedan od vodećih evropskih trgovinskih lanaca prepoznao značaj koji mala privreda može doneti ekonomskom razvoju Srbije u celini. Ovo je jedinstvena prilika za inovativne srpske proizvode da se kroz dm plasiraju na domaćem, a potencijalno u budućnosti i ino tržištu”, navela je Ana Žegarac, direktorka Sektora za međunarodnu saradnju Razvojne agencije Srbije (RAS).
Svojim iskustvom i ekspertizom, organizatori projekta će u saradnji sa stručnjacima voditi proizvođače od 1. februara do 30. aprila 2019. godine kroz proces unapređenja proizvoda kako bi bili spremni za izlazak na tržište, nakon čega će biti odabrani finalisti koji će svoje proizvode plasirati na policama dm drogerija širom zemlje.
agronews