Sajam SIAL predstavlja izvor inspiracije za globalnu zajednicu prehrambene industrije, u SIAL-u se stvaraju sinergije između različitih aktera sa ciljem da daju svima ključeve neophodne za kreiranje ishrane sutrašnjice
Sajam SIAL predstavlja izvor inspiracije za globalnu zajednicu prehrambene industrije, u SIAL-u se stvaraju sinergije između različitih aktera sa ciljem da daju svima ključeve neophodne za kreiranje ishrane sutrašnjice.
Sial Pariz otvara vrata 15. oktobra i to ovog puta sa temom Own the Change, koja je u fokusu još od 2020. godine. Program koji će biti objavljen u oktobru izgrađen je na vrednostima posvećenosti i agilnosti dizajniran je da zadovolji očekivanja čitavog prehrambenog ekosistema.
Cilj Sial-a je da pruži smernice za proizvodnju hrane sutrašnjice, ispunjavajući očekivanja i inicijative iz celog sveta.
NABAVITE VAŠE KARTE NA VREME OVDE
Tema ovogodišnjeg sajma je #OWN THE CHANGE, i u skladu sa vrednostima koje promoviše kuvar Mauro Colagreco koji je ovogodišnji pokrovitelj ove značajne manifestacije.
”Postoji želja sa moje strane da se borim da se muškarci i žene ove planete kvalitetno hrane. To je važno za naše zdravlje, ali i za zdravlje same planete zemlje. Svaki put kada jedemo, mi na neki način odlučujemo o svetu u kome želimo da živimo. Zbog toga mi tema ”Own the change“ kaže da je važno shvatiti da se svet već promenio, na nama je da ga prihvatimo!”, izjavio je argentinski šef i vlasnik restorana Le Mirazur, koji poseduje 3 mišelinove zvezdice.
Poseban FOKUS na…
SIAL Innovation, predstavlja najbolje svetske inovacije u proizvodnji hrane. Prijave su otvorene za potencijalne izlagače do 12. avgusta 2022. Stručni panel će odati priznanje kompanijama čiji proizvodi budu bili najinovativniji u svojoj kategoriji.
SIAL Start Up, potpuno nova oblast koja će predstaviti izvrstan izbor startapova u partnerstvu sa Start-up Sesame i FoodTech-om. Posetioci će se upoznati sa najinovativnijim mladim kompanijama iz Francuske kao i iz drugih zemalja.
SIAL Insights/Think Tank obuhvata ekskluzivna predavanja o očekivanjima potrošača, inovativnim proizvodima i trendovima u prehrambenim uslugama. Novi partner, NDP Group, pridružuje se timu eksperata Kantar I Protéines XTC koji su zaduženi za objavu knjige trendova.
SIAL Podcast nova mesečna emisija o prehrambenoj industriji koja pruža smernice profesionalcima u našem ekosistemu tokom cele godine.
2 KLJUČNA PITANJA za direktorku sajma SIAL, Audrey Ashworth
Šta po vašem mišljenju predstavlja tema ”OWN THE CHANGE”?
Ova tema nas podseća na to da smo svi aktivni učesnici aktuelnih promena i da moramo shvatiti ekološke, etičke, digitalne i demografske izazove sa kojima se planeta suočava. Na nama je da se suočimo sa izazovima vezanim za sigurnost hrane kao i sa promenama u potrošačkim navikama. To takođe obuhvata pronalaženje novih talenata i negovanje ”mladih izdanaka“ koji su željni da aktivno doprinesu sutrašnjem ekosistemu.
Koje su ambicije SIAL-a?
Trudimo se da budemo više od običnog sajma. Nadam se da ćemo doprineti razvoju u tri konkretne oblasti: 1. Poslovanje: Povećanjem obima i raznovrsnosti učesnika, kao i sa povećanjem kontakata i na njihovom međusobnom povezivanju, bilo pre, tokom ili posle događaja.
2. Inspiracija: Obezbeđivanjem relevantnog sadržaja i usluga koji podstiču profesionalce u njihovom razvoju i pružanjem odgovarajućih alata kojim se mogu služiti 365 dana u godini.
3. Iskustvo: Dajući uputstva i preporuke kao i povećavanjem ugodnosti i jednostavnosti događaja. I, na kraju, da zauvek održimo druželjubivost koja karakteriše SIAL Pariz.
POGLEDAJTE REPLAY KONFERENCIJE ZA ŠTAMPU OVDE
I još…
Tri partnera SIAL sajma Kantar, ProteinesKSTC i NPD analizirali su globalne potrošačke trendove i njihov razvoj istraživali ekskluzivno za ovaj sajam. Ove studije pokazuju da je u kontekstu globalne neizvesnosti potrošač i dalje uveren da ono što jede oblikuje svet u kome živi. Tanjir i izbor hrane prevazilaze jednostavno zadovoljenje osnovnih dnevnih potreba.
4 glavne novine kod trendova u ishrani:
Već dve godine neminovno se odvijaju fundamentalne strukturne promene trendova, svakako manjeg ili višeg intenziteta i brzine u zavisnosti od naših kulturnih i ekonomskih dispariteta, naših paradoksa i naših kontradikcija.
• Više prirode: zdravlje je više nego ikada prisutno na tanjiru
• Više životne sredine i etike: Društveno odgovorno poslovanje dolazi na sto
• Više zadovoljstva: društvena posvećenost u izboru hrane
• Digitalna transformacija: na usluzi
NABAVITE VAŠE KARTE NA VREMEKARTE ZA SIAL MOŽETE KUPITI OVDE