Kroz svoj program regenerativne poljoprivrede, koji u Srbiji sprovodi od 2021. godine, kompanija Nestle blisko sarađuje sa lokalnim dobavljačima kako bi pomogla da zemlja – ključni resurs u proizvodnji hrane – ostane zdrava i plodna i za buduće generacije. Sirovine iz regenerativne poljoprivrede kompanija koristi u proizvodnji prepoznatljivih brendova
Kompanija Nestlé Srbija svečano je obeležila početak rada nove proizvodne linije za THOMY proizvode u svojoj fabrici u Surčinu. Potpuno automatizovanu liniju za punjenje dojpak kesica, pakovanje kutija i paletiziranje, dva i po puta većeg kapaciteta naspram trenutne, svečano je otvorio kapiten košarkaške reprezentacije Srbije i THOMY ambasador Bogdan Bogdanović.
Prema rečima Renate Matusinović, izvršne direktorke kategorije hrane za Nestlé jugoistočni evropski region, reč je o investiciji kojom kompanija Nestle nastavlja da modernizuje domaću prehrambenu industriju i jača izvoz. ”Zahvaljujući novoj liniji koja izbacuje 100 kesica u minuti, umesto dosadašnjih 40, THOMY proizvodi iz Surčina biće prisutni na još većem broju evropskih tržišta. Nova linija radiće sa folijom namenjenom za reciklažu i za Nestlé je mnogo više od same investicije u proizvodnju – ona je i odraz naše posvećenosti lokalnoj zajednici i očuvanju resursa za buduće generacije. THOMY proizvodi su simbol te posvećenosti, jer dolaze od lokalnih sastojaka i predanog rada naših partnera. Nastavljamo da grizemo za nove pobede, kako to kaže i slogan naše poslednje kampanje, u kojoj je Bogdan bio sjajan kapiten”, istakla je Matusinović.
Kroz svoj program regenerativne poljoprivrede, koji u Srbiji sprovodi od 2021. godine, kompanija blisko sarađuje sa lokalnim dobavljačima kako bi pomogla da zemlja – ključni resurs u proizvodnji hrane – ostane zdrava i plodna i za buduće generacije. Regenerativne prakse sprovode se uz podršku Nestléa na oko 6.400 hektara srpskih oranica, a u ovaj program će se do kraja 2024. godine uložiti milion evra.
Osim što pomažu u očuvanju plodnosti zemljišta i biodiverziteta, prakse poput plitkog oranja, pošumljavanja, korišćenja organskog đubriva i sadnje pokrovnih useva takođe pomažu u smanjenju emisije gasova sa efektom staklene bašte.
S obzirom da ova kompanija u svojoj proizvodnji ne koristi jaja koja potiču iz kaveznih sistema, već samo ona ”free range”, ona se uvoze.
Svoj ukupan uticaj na životnu sredinu Nestlé smanjuje i primenom inovativnih tehnologija u proizvodnji. Nijedan komad otpada iz dve fabrike u Surčinu ne završava na komunalnim deponijama, čime već duže od četiri godine kompanija ispunjava ambiciozni cilj Zero Waste to Landfill.
THOMY majonez je postao deo Nestlé asortimana pre više od 50 godina. U Srbiji je počeo da se proizvodi 2013. godine, a od 2020. godine u Surčinu se proizvode i inovativne tube koje se izvoze širom sveta.