U želji da se pomogne razvoj srpskog preduzetništva, kompanija Lidl Srbija je istražila našu zemlju i odabarao više od 50 malih privrednika koji proizvode na tradicionalan način, a zatim pod oznakom “Mali zanat, velika strast” njihove proizvode kratkotrajno uvrstio u ponudu
Od 19. novembra, pa u narednih mesec dana, na Lidlovim policama kupci će moći da pronađu tradicionalne proizvode malih proizvođača iz različitih regiona Srbije.
Proizvođači koji su izabrani da budu partneri Lidla na ovom projektu su mala porodična gazdinstva sa velikom tradicijom, a Lidl je prepoznao njihov doprinos i na ovaj način pružio aktivnu podršku onima koji svoj zanat vode sa strašću.
Cilj sklopljenih saradnji između malih domaćih dobavljača i prvog savremenog diskonta u Srbiji ogleda se u doprinosu kontinuitetu poslovanja malih proizvođača, koji na ovaj način mogu povećati svoje prisustvo na tržištu van svojih regija i učvrstiti svoje poslovanje, a ukoliko bude prilike i otvoriti nova vrata za širenje porodičnih zanata.
Kroz popunjene rafove Lidl prodavnica, domaći dobavljači dokazaće koliko je važno čuvati tradiciju i pokazaće da kada radiš ono što voliš, uz marljivost i upornost, uspeh ne izostaje.
U prvoj nedelji, od 19. novembra, Lidl vas vodi u Vojvodinu, regiju u kojoj se prepliću različite kulture, a samim tim i bogata gastronomska nasleđa.
Jedan od proizvođača iz ove regije dolazi nam iz Rume, kao i priča koja se prenosi sa generacije na generaciju o ekspertima koji proizvode izvrsne mesne delikatese – kompanija Mesoprodukt.
Ova kompanija ponosi se svojom ponudom, a da sa kvalitetom proizvoda u ovom zanatu nema kompromisa, prepoznao je i Lidl.
”Jako smo zadovoljni što smo odabrani od strane Lidla, pre svega jer su nas kontaktirali bez naše inicijative, kao što to obično ide. Svesni smo da mali zanat zahteva veliku strast, jer bez strasti nema ni uspeha ni napretka i sve to u spoju sa tradicijom mora dati dobar rezultat“, kažu Žika i Dragana Mihajlović, vlasnici kompanije Mesoprodukt.
U okviru ponude ”Mali zanat, velika strast“ Lidl potrošači će imati priliku da se uvere u kvalitet sireva, mesnih proizvoda, džemova i mnogih drugih domaćih proizvoda koji su proizvedeni sa puno strasti i ljubavi.
Kompanija Lidl poziva potrošače da posete prodavnice, pronađiu nalepnicu „Mali zanat, velika strast“ na proizvodima iz naših krajeva i uvere se u posvećenost i kvalitet. Više informacija ovde.