Supermarketi u Britaniji, zbog problema sa snabdevanjem, koriste kartonske slike voća, povrća i drugih namirnica da bi popunili praznine na rafovima. Tako je “Tesko” počeo da koristi slike špargle, šargarepe, narandže i grožđa, što je pokrenulo niz šaljivih komentara na društvenim mrežama, piše “Gardijan”. Kupci su uočili “kartonske proizvode” u više britanskih gradova, uključujući London i Kembridž
Brajan Roberts, analitičar maloprodaje, rekao je da je slična taktika primenjivana i ranije, ali da je postala primetnija u poslednjih godinu dana.
“To je postalo sasvim uobičajeno. Nije to samo zbog nestašice, već zato što su mnoge veće prodavnice sada jednostavno previše velike”, kazao je Roberts.
“Tesko” tvrdi da korišćenje slika voća i povrća nije povezano sa nedavnim problemima u lancu snabdevanja.
Supermarketi i proizvođači smanjili su asortiman različitih vrsta testenine, kafe ili čajeva koje prodaju da bi olakšali protok robe.
Pojedini glomazni i ne toliko isplativi artikli, poput flaširanih gaziranih pića i vode, skinuti su sa liste prioriteta isporuke zbog nedostatka vozača, što znači više praznina na policama.