Proizvođači iz Srbije plasirali su kroz sistem “Metro Cash&Carry” svoje proizvode u osam evropskih zemalja od kojih su šest članice Evropske unije. Sada se lokalno proizvedeni artikli izvoze u Austriju, Hrvatsku, Mađarsku, Rumuniju, Češku, Slovačku, Ukrajinu i Moldaviju.
Najveće interesovanje u mreži “Metro” distributivnih centara postoji za srpske artikle iz oblasti prehrane, kućne hemije i tekstila koji se proizvode pod privatnim robnim markama “Metro Cash&Carry”, a koje garantuju kupcima u drugim zemljama kvalitet i postojanost ovih proizvoda, dodaje se u saopštenju.
U program trgovačkih robnih marki uključeno je 155 proizvođača iz Srbije i to 96 iz prehrambenog, 26 iz kućne hemije i 33 iz neprehrambenog sektora.
Generalni direktor “Metro Cash&Carry” za Srbiju Roberto Mankuzo kaže da će kompanija nastaviti da razvija saradnju sa domaćim proizvođačima.
– Za samo dve godine broj srpskih kompanija koje su uključene u program trgovačkih robnih marki je udvostručen – objašnjava Mankuzo dodajući da domaćim proizvođačima METRO pomaže i u pogledu sertifikacijeprema najvišim standardima kao što su IFS/GFSI.
Posedovanje navedenih standarda su preduslov da se artikli nađu na policama trgovina u EU, a do danas je čak 88 proizvođača prehrambenih artikala privatne robne marke taj sertifikat i dobilo. O snažnoj saradnji kompanije “Metro” i domaćih dobavljača govori i podatak da se 85% celokupnog asortimana nabavlja u partnerstvu sa njima, dodaje se u saopštenju.
Tanjug